Vzgojitelj spoznanja s področja narave otroku najlaže približa s poskusi in igrami. Z naravoslovnimi temami otroka seznanjamo z živo in neživo naravo, organiziramo razne dejavnosti z naravoslovja in mu jo približamo skozi čutila, ter uvajamo v okoljsko pismenost posameznika.
Ekokotiček za moj fižolček je naravoslovna tema, kjer je imel otrok možnost razvrščati, prirejati, šteti fižol,
imel ga je možnost spoznati tudi skozi čutila. Z očesom vidi obliko, barvo, velikost fižola. Sliši v pesti rožljanje fižolov. Okuša fižol na različne načine. Voha fižol. S tipanjem ugotovi trdoto in mehkobo.
Posajen fižol je otrok opazoval skozi tedensko rast in spremembe govorno predstavil enkrat tedensko. Prav
tako je rast narisal in zabeležil v Opazovalni dnevnik. Ni vsak fižol takoj vzklil. Kaj se je dogajalo, da ni vzklil smo ugotavljali vsi. Včasih smo našli ugotovitev in rešitev, včasih pa tudi ne. Zdaj fižol raste v šolski avli, kjer ga imajo možnost občudovati vsi mimoidoči in na plakatu ugotavljati in
brati, kaj vse se je dogajalo v obdobju klitja in rasti.
Terezija Vidovič,
OŠ Turnišče, Vrtec Turnišče