Izbrali sva visoke grede in naš mali vrt je postal čisto resničen.
Na kratko bom opisala svoja in posledično tudi otrokova navdušenja nad novimi gredicami, ki so ga sestavili vrtnarji v bližini naše igralnice. Občutek imam, da moraš biti preprosto navdušen in potem ti uspe.
Vključevanje otrok:
- Otroci so imeli možnost opazovati delavce, ki so zbijali deske in urejali novo podobo našega vrta.
- Bili so prisotni ob nastajanju naše gredice, gredic drugih skupin in kompostnika.
- Otroci so spoznavali novo besedo kompostnik in nov način odlaganja trave in drugih rastlin. Ob delu so se učili od otrok, ki so že znali pokazati, kam peljemo suho – pokošeno travo s tem prevzemali vodilno vlogo. Tako so si razvijali ustvarjalnost skozi reševanje problemov…
Ko je bil vrt narejen, se je začelo aktivno delo na njem. Otroci so sodelovali in še sodelujejo pri:
- Presajanju in sajenju jagod - pozneje smo med jagode posadili še česen.
- Zalivanju in okopavanju (na vrtu smo prisotni vsak dan).
- Nabiranju jagod –prvih plodov smo bili zelo veseli, sedaj jih že delimo z drugimi.
- Uporabi kompostnika za posušeno travo.
- Opazovanju drugih vrtnin in sadik - (na eni gredi smo opazili listne uši).
- Pri pripravi eko gnojila iz kopriv.
Z NAVDUŠENJEM SKRBIMO ZA NAŠ MALI VRT – OBČUTIM, DA SMO SREČNI.
S to dejavnostjo smo iskali različne pristope pri spoznavanju našega vrta. Ob neposrednem opazovanju otroke vsak dan spodbujamo k razmišljanju:
Kaj opazimo?
Kaj se je spremenilo?
Z vsem tem pa se »UČIMO ŽIVETI Z NARAVO IN V NARAVI«.
Vzgojiteljica Helena Bilušič in pomočnica vzgojiteljice Maja Pelko, Vrtec Rogaška Slatina